wtorek, 4 sierpnia 2009

Obiecane...

.. kartki na 18-tkę. Kartki na ta samą uroczystość. Kurcze ciezko zrobić dla chlopaka kartkę na 18-tkę. Poszperałam i tak zrobiłam ten lift , a przy drugiej zainspirowałam się tą inspiracją.

Papiery użyłam June Bug



No jak chłopaki mają 18-tki to czemu nie dziewczyny.. hihi ... no w końcu my wieczne 18-tki :)
Jutro 18-tka dziewczyny !!!

Dziękuję za odwiedzanie bloga
Całuski!!! :)

2 komentarze:

ZIELONA pisze...

Druga kartka bardzo mi się podoba :D

Margaretka pisze...

Piękne soczyste kolory, bardzo fajne karteczki:)

Mój licznik