poniedziałek, 8 grudnia 2008

"sercowycowa" krafterka....

.. taki tytuł otrzymałam od Asi_wu ... wielka buźka dla Ciebie słonko


Zasady są takie:
1. Wyróżnienie powstało u Yoasi
2. Możesz je nadać 1-7 osób
3. Zostaw wiadomość u wyróżnionych osób na blogu
4. Osoby wyróżnione proszę o wypowiedzenie się na 3 tematy:

- Twoja pierwsza miłość
Tomek z przedszkola.....Teraz mam Tomasza męza. To nie ten sam Tomek , ale Tomek pozostał i trwa.. hihih

- Coś co sprawiło ze serce ci zamarło
Zamiera - ale pozytywnie czy negatywnie .. hhmm... Mam często sytuacje w swoim życiu , co sprawia zamarcie serca... a ostatnio np.zamarło, kiedy dostałam niespodziewany prezent.. ;d .. za nic, za normalność .. ;*.. Buziole


- Przedmioty bliskie sercu .
Jest ich wiele.. bo bardzo przywiązuję się i wielkie memu sercu są przedmioty, które dostaję od waznych osób ... Ale najukochańsze są mi moje misie, pluszaki .. ;)... dostaję je od bardzo ludzi waznych memu sercu i na ważne dni mojego życia...
A jeden szczególny przedmiot, raczej nie przedmiot tylko roślinkę dostałam od taty tydzień przed jego wiecznym odejściem, i jest moim wielkim skarbem i strasznie o nią dbam ...


No i "serduszko" przekazuje ...Anai, Leey'ce, kamilci_w, Tores, Rudlis, Dusi i wogóle wszystkim .. wszystkim.. :d... a za to co ??.. za to co robicie, co dajecie.. ze jesteście!!!!!!!!!!


2 komentarze:

rudlis pisze...

Kreffcik, aleś mnie zaskoczyła :)

Ja Tobie gratuluję i jednocześnie dziękuję:*

Dusia pisze...

Dziękuję dziekuję :)

Mój licznik