wtorek, 19 sierpnia 2008

Kaszeby

Jak wszyscy wiedza są wakacje .. hihi.. no to jak co roku się odwiedza albo jest się odwiedzanym ... ;D.... Co roku przyjeżdża brat Tomka z familią... no i zawsze coś się zwiedza.... Dzisiaj byliśmy na Kaszubach. Naprawdę miło spędzony dzień .... ;d

To widok z punktu widokowego na Wieżycy ..




















A tu byliśmy i zwiedzaliśmy DOM DO GÓRY NOGAMI .... no mój błędnik zwariował i tak jak szybko weszłam tak wyszłam ... ale z tego co obserwowałam innych to tez mieli ciężko .... ale śmiechu było co niemiara.... Widzieliśmy najdłuższą na świecie deskę. Bunkier. Dom z Syberii - najlepsze były buty .... a to rodzinka , nie w komplecie .. szwagierka robiła zdjęcie ...


























A to ogród botaniczny ... nawet człowiek nie zauważył, że nie było słońca...;D







































Byliśmy jeszcze w muzeum parowozu .... Było również co oglądać.. Fajnie czasem tak pozwiedzać okolicę.... Polecam .. Zawsze coś fajnego jest w zasięgu ręki ..;D

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hehehe, mój brat z żoną widzieli ten odwrócony dom, ale nie weszli, bo za długa kolejka była. Tak mówili, że podobno ludziom błędnik wariuje tam, poważnie to jest aż takie wrażenie?

Kreffcik pisze...

wiesz co Madzia.. ja myślałam , że dam radę,, ale on nie tylko jest do góry nogami ,ale tez pod skosem.... dlatego dosyć, że wszystko odwrotnie to jeszcze krzywo ...normalnie rewelka .. polecam wszystkim...

Anonimowy pisze...

widzę, że wycieczka się udała ;-)
uśmiechy jak ta lala

asia wu pisze...

Hehe, tam wakacje spedzalam co rok ;) Moze nie w domku, ale niedaleko ;) Zazdroszcze :P

Mój licznik